✝️ "Ψυχή μου, ψυχή μου, ἀνάστα, τί καθεύδεις;''

2024-04-10

"Ψυχή μου, ψυχή μου, ἀνάστα, τί καθεύδεις; τὸ τέλος ἐγγίζει καὶ μέλλεις θορυβεῖσθαι· ἀνάνηψον οὖν, ἵνα φείσηταί σου Χριστὸς ὁ Θεός, ὁ πανταχοῦ παρὼν καὶ τὰ πάντα πληρῶν". Ψυχή μου! Ψυχή μου! Σήκω ἐπάνω! Γιατί κοιμᾶσαι; Τὸ τέλος τῆς ζωῆς σου φτάνει καὶ σ᾿ ἀναμένει ταραχή! Ξύπνα, λοιπόν! Γιὰ νὰ σὲ λυπηθεῖ ὁ Χριστὸς καὶ Θεός. Κεῖνος ποὺ βρίσκεται παντοῦ καὶ τὰ πάντα γεμίζει μὲ τὴν παρουσία Του.

Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα δημιουργήθηκε προς Δόξαν Θεού και για την πνευματική ωφέλεια των πιστών και δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα. Δεν υπάρχει πρόθεση παραβίασης των πνευματικών δικαιωμάτων, εάν δίχως την προθεσή μας τα έχουμε παραβιάσει, παρακαλούμε για την ενημέρωσή μας. Χριστὲ μου, δὼσ’ μου ὑπομονὴ καὶ τὴν πίστη τῶν Ἁγίων.

Εορτολόγιο  
πρόγνωση καιρού από το weather.gr
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε